טיפול שורש בעזרת נייטרוס (“גז צחוק”)

אנשים רבים נמנעים מלהגיע לטיפול שורש בגלל שהם סובלים חרדה דנטלית. חשש מסויים מטיפולי שיניים ומטיפול שורש בפרט הינו דבר טבעי ונורמלי. אך אם החרדה מטיפול מונעת מכם להגיע למרפאה ולקבל טיפול לו אתם זקוקים אז יש לכך פתרון.

טיפול בגז צחוקסדציה נשאפת בעזרת “גז צחוק” (נייטרוס אוקסיד) יכול לעזור לכם להפטר מהחרדה ממנה אתם סובלים ולהפוך את הטיפול כולו לנטול לחץ לחלוטין.

מהו גז נייטרוס אוקסיד?

נייטרוס אוקסיד הוא גז נטול צבע עם ניחוח מתקתק. הוא נימצא בשימוש ברפואה למעלה ממאה שנים. מדובר על סוג של סדציה כרתית – כלומר במהלך הטיפול כולו אתם תשארו בהכרה מלאה.

עם זאת השילוב של נייטרוס אוקסיד יחד עם אלחוש מתאים יאפשר לכם לקבל טיפול שלם נטול כאב ולחץ. ההשפעה של נייטרוס אוקסיד חולפת מספר דקות לאחר סיום הטיפול.

כיצד ניתן הטיפול בנייטרוס?

לפני תחילת ביצוע הטיפול, מסכה עדינה מונחת על אפו של המטופל. הנייטרוס מוזרם דרך מכשיר מיוחד המערבב אותו עם חמצן. תוך מספר דקות בודדות מתחילה השפעתו הנעימה והמרגיעה של הנייטרוס.

תתחיל להרגיש תחושה של ריחוף קל ודגדוג באצבעות הידיים והרגליים זהו סימן שהנייטרוס משפיע. ברגע שהרופא משוכנע כי הנך רגוע וזהו המינון המתאים ביותר בשבילך ניתן יהיה להתחיל בטיפול.

להזמנת תורים חייגו – 050-9379379 או צרו עמנו קשר במייל